Qanday qilib arzimas narsalar haqida tashvishlanishni to’xtatish kerak?

Arzimas narsalardan tashvishlanish hayot sifatini pasaytiradi. Bu holat kichik yoki ahamiyatsiz hodisalar yoki vaziyatlar haqida haddan tashqari tashvishlanish bilan tavsiflanadi. 

Biror kishi doimiy tashvish va taranglikni boshdan kechirishi mumkin, bu lahzadan zavqlanish va quvonchni boshdan kechirishni qiyinlashtiradi. Muhim qarorlar va imkoniyatlar tashvish tufayli nazoratdan chiqib ketishi mumkin. 

Doimiy tashvish stress darajasining oshishiga olib kelishi mumkin, bu esa o’z navbatida jismoniy sog’lig’ingizga salbiy ta’sir ko’rsatishi mumkin. 

Kichkina narsalar haqida qayg’urishni to’xtatish va hayot sifatini yaxshilashga qanday yordam bera olasiz?

1. O’ylab ko’ring

Proaktiv fikrlashni mashq qiling.
Proaktiv fikrlash – bu vaziyatlarni ijobiy tomondan ko’rish va salbiy tomonlarga e’tibor bermaslik usuli. Biror narsadan xavotirlana boshlaganingizda, vaziyatni qayta ko’rib chiqishga yordam beradigan o’zingizga savollar berishga harakat qiling. Misol uchun, ” Agar men muvaffaqiyatsiz bo’lsam nima bo’ladi? ” deb o’ylashning o’rniga , o’zingizdan so’rang: ” Agar muvaffaqiyatga erishsam nima bo’ladi? ” Bu tashvish haqidagi fikringizni o’zgartirishga yordam beradi.

Xavotir bilan munosabatingizni o’zgartiring. Xavotirli fikrlarni faktlar emas, balki faqat fikrlar sifatida ko’rishga harakat qiling. O’zingizdan tashvishli fikrlaringiz uchun dalillaringiz bor yoki yo’qligini so’rang va vaziyatlarni idrok etishning yanada real va ijobiy usullarini topishga harakat qiling.

2. Harakat qiling
Sizni tashvishga solayotgan narsadan qochishni to’xtating . Xavotirga olib keladigan narsalardan qochish sizni kelajakda faqat tashvishga soladi. Qochish o’rniga, sizni qo’rqitadigan narsaga duch kelishga harakat qiling. Bunday vaziyatlarni boshdan kechirish, ular siz o’ylagandek qo’rqinchli emasligini tushunishga yordam beradi.

Jismoniy ehtiyojlaringizga e’tibor bering.  Muntazam jismoniy mashqlar, sog’lom ovqatlanish va etarli uyqu sizning jismoniy va hissiy farovonligingizni yaxshilaydi, bu sizni tashvishga kamroq himoya qiladi.O’zingizga ehtiyotkorlik bilan munosabatda bo’ling

O’zingiz uchun dam olish jadvalini belgilang. Bu dam olish va tashvishlaringizni unutishingiz mumkin bo’lgan vaqt. Meditatsiya, yoga, o’qish yoki dam olishga va tashvishli fikrlardan xalos bo’lishga yordam beradigan boshqa mashg’ulotlar juda foydali bo’lishi mumkin.

Noaniqlikni qabul qilish ham muhimdir. Hayot har doim ham reja bo’yicha ketavermaydi va bu yaxshi. Noaniqlikni qabul qilishni va unga moslashishni o’rganish tashvishlarni kamaytirishi mumkin.

Tez-tez tabassum qilishni unutmang. Tabassum nafaqat kayfiyatingizni yaxshilaydi, balki miyangizga hammasi joyida ekanligi haqida signal beradi.sda tutingki, kichik narsalardan tashvishlanish – bu boshqarish mumkin bo’lgan umumiy tuyg’u. Proaktiv fikrlash, faol harakatlar va o’z-o’zini parvarish qilishni mashq qilish kichik narsalar haqida tashvishlanishni to’xtatishga va hayotdan zavqlanishingizga yordam beradi.

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

87 − = 78

Akme Consalting !!!

Bizga qo‘shiling !

Kirish Yopish
error: Content is protected !!