Slim Diaries 37 “Og’irlikni yo’qotyapsizmi?”

Hammasi qanday ajoyib boshlandi…

“Aziz Elena, nima desangiz, qilaman, men ozishni xohlayman, lekin qila olmayman!

Uchinchi darsda bularning barchasi qayerga ketdi ?

“Men kaloriyalarni hisoblay olmayman , bu juda zerikarli ! Va mening psixologik mashqlarni bajarishga vaqtim yo’q , lekin bu kerak emas … to’g’rimi…?!”

Ha, albatta, shart emas. Umuman olganda, siz hech narsa qilishingiz shart emas. Masalan, kim sizni tishlaringizni yuvishga majbur qiladi? Siz kattalarsiz, uni tozalashingiz shart emas, sizni hech kim jazolamaydi. Va agar siz ko’niksangiz, yomon hid va kariesni sezmaysiz. Qo’shimcha 15 kg. ham allaqachon tanish.

Ah-ah-ah, og’iz bo’shlig’i kasalliklaridan ko’plab ikkilamchi kasalliklar rivojlanadimi?

Shunday qilib, ortiqcha vazndan ham: gipertoniya, diabet va boshqa ko’plab noxush narsalar sodir bo’ladi. Metabolik sindrom haqida eshitganmisiz? Va siz allaqachon o’zingizdan bilasiz … Muammo yo’q, faqat bir nechta tabletkalarni oling. Shifokor buni tayinlaydi. Oh, shifokor sizga vazn yo’qotish kerakligini aytdi ?! Oh, shuncha pul sarflashga, vazn yo’qotish bo’yicha maslahat uchun psixologga pul to’lashga arziydimi, atrofda juda ko’p bilimdon odamlar maslahat beradi. Siz hali ham ushbu maslahatlarni sinab ko’rdingizmi? Va nima yordam berdi?

Nima, “uzum bargi” dietasi yordam berdi … Ha siz?! Faqat keyin og’irlik yana qaytib keldi, va hatto ortishi bilan ? Va bu birinchi marta emasmi?

Shunday qilib, men so’ramoqchiman: mazali tushlik kaloriyasini hisoblashdan ko’ra, yolg’iz uzum barglarini chaynash paytida och qolish osonroqmi?Siz hech qachon maoshdan bosh tortganmisiz, chunki uni hisoblash siz uchun qiyin edi? Yoki hisoblab qo’ymaslik uchun do’konda hamyoningizni hamma narsasi bilan birga berib qo’ygandirsiz? Maktabda yozish va hisoblash qoidalarini o’rganish

qanchalik qiyin bo’lganini eslaysizmi ? Agar siz ularni o’rganishga vaqt topolmasangiz nima bo’lar edi? Balki o’shanda gazetadagi maqolani o’qiy olmagan bo’lardingiz . Psixologik mashqlar ham qoidalarni o’rganishga yordam beradi . Bu o’zingiz bilan muloqot qilish qoidalari, sizning haqiqiy istaklaringiz va his-tuyg’ularingizni tushunish qoidalari. Ular siz stress deb bilgan hamma narsani eyishni xohlamasligingiz uchun. Ortiqcha ovqatlanish qanday sodir bo’lishini va nima uchun ekanligini osongina tushunish uchun. Bu bilan qanday yaxshilik qilish mumkin va uni o’zingizning rivojlanishingiz uchun qanday ishlatish kerak. 

Psixologik vaznni tuzatish kursini o’taganingizda nimaga erishasiz?

  • Og’irlikni qanday qilib qulay va samarali tarzda normallashtirishni bilish, sog’lig’ingizni tiklashga yordam beradi.
  • Ortiqcha vazn olish uchun o’zingizning (individual) sabablaringizni aniq belgilang va ular bilan ishlash bo’yicha aniq tavsiyalar oling.
  • Oziq-ovqatga ishonchli, xotirjam munosabat va ortiqcha ovqatlanishdan ozod bo’lish.
  • Stress bilan kurashish qobiliyatlari.
  • Kuchlilik ichki (ishonch, qat’iyat, yengillik) va jismoniy (engil, harakatchan, sog’lom tana).

Endi hammasi joyiga tushdi va ishlashni davom ettirishga tayyormisiz deyapsizmi? Men xursandman. Bizda yana umumiy maqsad – SLIMMERITY borligi juda yoqimli .

Ortiqcha vaznni psixologik tuzatish kursi “Ozg’inlik muvaffaqiyatli hayotning yangi darajasi sifatida” nafaqat 26 akademik soatlik darslar, balki yangi hayot tajribasini o’zlashtirishdir. O’zingizning ichki dunyongiz va tanangiz bilan uyg’unlikda muvaffaqiyat va ishonchni his eting.

Va agar siz hali ham vazn yo’qotishingiz kerak yoki yo’qligiga shubha qilsangiz, testdan o’ting.

  • Agar siz ayol bo’lsangiz va sizning bel atrofingiz   80 sm dan ortiq bo’lsa – bu sizga kerak!
  • Agar siz erkak bo’lsangiz va sizning bel atrofingiz   94 sm dan ortiq bo’lsa – bu sizga kerak!
  • Agar tana massasi indeksi   25,0 dan oshsa – bu sizga kerak!

    Tana massasi indeksi – bu kilogrammdagi tana vaznining balandligi kvadrat metrga bo’lingan.

Masalan: mening vaznim 58 kg, balandligi 1,63 m,

Hammasi qanday ajoyib boshlandi…

“Aziz Elena, nima desangiz, qilaman, men ozishni xohlayman, lekin qila olmayman!

Uchinchi darsda bularning barchasi qayerga ketdi ?

“Men kaloriyalarni hisoblay olmayman , bu juda zerikarli ! Va mening psixologik mashqlarni bajarishga vaqtim yo’q , lekin bu kerak emas … to’g’rimi…?!”

Ha, albatta, shart emas. Umuman olganda, siz hech narsa qilishingiz shart emas. Masalan, kim sizni tishlaringizni yuvishga majbur qiladi? Siz kattalarsiz, uni tozalashingiz shart emas, sizni hech kim jazolamaydi. Va agar siz ko’niksangiz, yomon hid va kariesni sezmaysiz. Qo’shimcha 15 kg. ham allaqachon tanish.

Ah-ah-ah, og’iz bo’shlig’i kasalliklaridan ko’plab ikkilamchi kasalliklar rivojlanadimi?

Shunday qilib, ortiqcha vazndan ham: gipertoniya, diabet va boshqa ko’plab noxush narsalar sodir bo’ladi. Metabolik sindrom haqida eshitganmisiz? Va siz allaqachon o’zingizdan bilasiz … Muammo yo’q, faqat bir nechta tabletkalarni oling. Shifokor buni tayinlaydi. Oh, shifokor sizga vazn yo’qotish kerakligini aytdi ?! Oh, shuncha pul sarflashga, vazn yo’qotish bo’yicha maslahat uchun psixologga pul to’lashga arziydimi, atrofda juda ko’p bilimdon odamlar maslahat beradi. Siz hali ham ushbu maslahatlarni sinab ko’rdingizmi? Va nima yordam berdi?

Nima, “uzum bargi” dietasi yordam berdi … Ha siz?! Faqat keyin og’irlik yana qaytib keldi, va hatto ortishi bilan ? Va bu birinchi marta emasmi?

Shunday qilib, men so’ramoqchiman: mazali tushlik kaloriyasini hisoblashdan ko’ra, yolg’iz uzum barglarini chaynash paytida och qolish osonroqmi?Siz hech qachon maoshdan bosh tortganmisiz, chunki uni hisoblash siz uchun qiyin edi? Yoki hisoblab qo’ymaslik uchun do’konda hamyoningizni hamma narsasi bilan birga berib qo’ygandirsiz? Maktabda yozish va hisoblash qoidalarini o’rganish

qanchalik qiyin bo’lganini eslaysizmi ? Agar siz ularni o’rganishga vaqt topolmasangiz nima bo’lar edi? Balki o’shanda gazetadagi maqolani o’qiy olmagan bo’lardingiz . Psixologik mashqlar ham qoidalarni o’rganishga yordam beradi . Bu o’zingiz bilan muloqot qilish qoidalari, sizning haqiqiy istaklaringiz va his-tuyg’ularingizni tushunish qoidalari. Ular siz stress deb bilgan hamma narsani eyishni xohlamasligingiz uchun. Ortiqcha ovqatlanish qanday sodir bo’lishini va nima uchun ekanligini osongina tushunish uchun. Bu bilan qanday yaxshilik qilish mumkin va uni o’zingizning rivojlanishingiz uchun qanday ishlatish kerak. 

Psixologik vaznni tuzatish kursini o’taganingizda nimaga erishasiz?

  • Og’irlikni qanday qilib qulay va samarali tarzda normallashtirishni bilish, sog’lig’ingizni tiklashga yordam beradi.
  • Ortiqcha vazn olish uchun o’zingizning (individual) sabablaringizni aniq belgilang va ular bilan ishlash bo’yicha aniq tavsiyalar oling.
  • Oziq-ovqatga ishonchli, xotirjam munosabat va ortiqcha ovqatlanishdan ozod bo’lish.
  • Stress bilan kurashish qobiliyatlari.
  • Kuchlilik ichki (ishonch, qat’iyat, yengillik) va jismoniy (engil, harakatchan, sog’lom tana).

Endi hammasi joyiga tushdi va ishlashni davom ettirishga tayyormisiz deyapsizmi? Men xursandman. Bizda yana umumiy maqsad – SLIMMERITY borligi juda yoqimli .

Ortiqcha vaznni psixologik tuzatish kursi “Ozg’inlik muvaffaqiyatli hayotning yangi darajasi sifatida” nafaqat 26 akademik soatlik darslar, balki yangi hayot tajribasini o’zlashtirishdir. O’zingizning ichki dunyongiz va tanangiz bilan uyg’unlikda muvaffaqiyat va ishonchni his eting.

Va agar siz hali ham vazn yo’qotishingiz kerak yoki yo’qligiga shubha qilsangiz, testdan o’ting.

  • Agar siz ayol bo’lsangiz va sizning bel atrofingiz   80 sm dan ortiq bo’lsa – bu sizga kerak!
  • Agar siz erkak bo’lsangiz va sizning bel atrofingiz   94 sm dan ortiq bo’lsa – bu sizga kerak!
  • Agar tana massasi indeksi   25,0 dan oshsa – bu sizga kerak!

    Tana massasi indeksi – bu kilogrammdagi tana vaznining balandligi kvadrat metrga bo’lingan.

Masalan: mening vaznim 58 kg, balandligi 1,63 m,

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

+ 62 = 66

Akme Consalting !!!

Bizga qo‘shiling !

Kirish Yopish
error: Content is protected !!