Qanday qilib hamma narsani yurakdan qabul qilishni to’xtatish kerak.

Biror kishining xatti-harakati sizning ba’zi harakatlaringiz tufayli yoki to’g’ridan-to’g’ri sizga qaratilgan deb o’ylaganingizda, siz hamma narsani haddan tashqari shaxsiylashtirasiz va uni qalbingizga qabul qilasiz. Shuning uchun siz doimo g’azablanish, g’azablanish, g’azablanish, o’zingizga yoki boshqalarga norozilik hissiyotlarini boshdan kechirasiz. Siz odamlarni qo’zg’atadigan sabablarni tushunishda ko’proq ob’ektiv bo’lishingiz kerak. Siz atrofingizdagi dunyo haqidagi taxminlaringiz va g’oyalaringizdan voz kechishingiz va o’zingizni xayollarga bermasligingiz kerak. Dunyoda adolat bor deb o’ylashni to’xtating. Bizning jamiyatimizda adolatsizlik hukm surmoqda; ko’p odamlar xudbin; ko’pchilik boshqalarni manipulyatsiya qilishni yaxshi ko’radi . Kim sizga haqiqatan ham zarar etkazishni xohlashini aniqlab, tegishli choralarni ko’rishingiz kerak. Ammo bu butun dunyoni o’zgartirishga urinmasdan va boshqalardan ma’qullashni kutmasdan amalga oshirilishi kerak. Boshqalar sizga nimadir qarzdor deb o’ylashni to’xtating. Hayot uni o’zingiz yaratgandek. Boshqalar sizni rozi qilish va sizga xizmat qilish uchun yashashmaydi. Agar siz boshqalarga muhabbat bersangiz, ehtimol siz buning evaziga iliq tuyg’ularni qabul qilasiz. Agar siz jang qilish uchun sabab izlayotgan bo’lsangiz, sizga yaxshi munosabatda bo’lishlari ehtimoldan yiroq emas. Sizga nisbatan adolatsiz munosabatda bo’layapman deb o’ylashni to’xtating. Ba’zi odamlar sizdan bezovtalanishadi va sizni g’azablantiradigan odamlarning aksariyati hatto sizning mavjudligingizdan xabardor emaslar. Boshqa odamning xatti-harakatiga nima sabab bo’lganligi haqida hayron bo’lishni boshlang. Ehtimol, u siz bilan ziddiyatda , chunki u bolasining kasalligidan xavotirda yoki shunchaki yomon kayfiyatda. Ehtimol, siz ushbu odamga bolaligida unga tajovuz qilgan singlisi / akasini eslatib qo’yishingiz mumkin. Sizga nisbatan yomon munosabatning sababi faqat siz bo’la olmaysiz. G’azabingizni ifoda etish qachon to’g’ri kelishini hal qilishingiz kerak. Agar g’azabingizni xo’jayiningizga to’kib tashlasangiz, ishsiz qolishingiz ehtimoli katta. Agar sizning otangizda yurak muammolari bo’lsa, uni xafa qilish o’rinli emas. Agar opangiz kelasi hafta chet elga ketayotgan bo’lsa, unga qarshi turish uchun yaxshi vaqt bo’lmasligi mumkin. Boshqa tomondan, siz yonma-yon yashaydigan, o’zingiz haqingizda qayg’uradigan odamlarga g’azabingizni bildirmoqchisiz. Agar g’azabingizni ochiq ifoda etsangiz, vaziyat o’zgaradimi yoki yo’qligini o’ylab ko’ring. Yomon ob-havo, tirbandlik yoki kir yuvish mashinasi singanidan g’azablanish befoyda. Ba’zi vaziyatlarni o’zgartirish mumkin; ehtimol ko’chirish, ajralish yoki yangi ish sizning muammoingizni hal qiladi. Siz g’azabingizni birovga to’kib tashlashingiz mumkin, ammo kelajakda siz hali ham muammoni hal qilish uchun oqilona qarorlar qabul qilishingiz kerak bo’ladi. Agar g’azab sizni boshqarsa, nafaqat ma’lum bir vaziyatda qanday harakat qilishni hal qila olmaysiz, hatto buni qadrlay olmaysiz. Fikringizni o’zgartirib, siz xolis bo’lishingiz va g’azabingizni boshqarishingiz mumkin. Bu uni bostirish kerak degani emas. Bu shuni anglatadiki, siz buni boshdan kechirmaysiz, faqat xohlagan vaqtingizda. Ushbu munosib holatlar qachon? Agar sizning huquqlaringiz buzilsa, sizni haqorat qilishadi yoki janjal nimanidir o’zgartirishiga amin bo’lganingizda. Garchi yuqoridagi ko’rsatmalarga rioya qilsangiz, g’azablanish hissiyotlarini kamroq sezasiz. O’zingizni kamroq his qilish va g’azabni tez-tez ifodalash sizni muvozanatli va baxtli his qilishingizga yordam beradi.

Maqola haqidagi fikrlaringizni yozib qoldiring !
Blogger,Psixolog,Web-dasturchi,Seo mutaxasis,Meditator,Motivator

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

4 + 2 =