Dam olish meditatsiyasi

Kundalik muammolar, ko’p sonli odamlar bilan muloqot va shaxsiy hayotdagi tartibsizlik zulm va depressiyaga olib keladi. Ushbu holatdan xalos bo’lish uchun odamga yaxshi dam olish kerak. Ammo hamma ham qishning o’rtasida ta’tilga chiqish imkoniyatiga ega emas. Keyin meditatsiya yordamga kelishi mumkin.


Nega meditatsiya bo’shashmoqda?

Organizmning faoliyati umuman asab tizimiga bog’liq. Meditatsiya tananing har qanday tizimiga ta’sir ko’rsatishga yordam beradi, uning normal ishlashini tiklashga yordam beradi. Agar meditatsiya muntazam ravishda qo’llanilsa, u holda odam yurak muammolaridan xalos bo’lishi mumkin, shuningdek terlashning ko’payishi bilan kurashadi. Shuningdek, meditatsiya asab tizimini tinchlantirishga, jismoniy va hissiy holatni tiklashga yordam beradi.

Tanaga ta’sir

Turli xil meditatsiya texnikasi orqali odam yanada chidamli bo’lishi mumkin. Tinchlantiruvchi texnika qon bosimini normallashtirishga yordam beradi va odamni ob-havodan kam bog’liq qiladi. Odamlarda terning hidi ham o’zgaradi va uning ishlab chiqarilishi sezilarli darajada kamayadi. Bundan tashqari, tanani tonlama kuchayadi va yuzning terisi bir tekis va silliq bo’ladi. Meditatsiya qiluvchi odamda qarish jarayoni sezilarli darajada sekinlashadi. Meditatsiya yordamida siz jinsiy hayotdagi ko’plab muammolarni hal qilishingiz va uzoq vaqt davomida to’liq jinsiy hayot kechirmagan juftliklar uchun munosabatlarni yaxshilashingiz mumkin.

Dunyoqarashga ta’siri

Meditatsiya tizimi quyidagicha ishlaydi:

  • miya va aqliy faoliyatini yaxshilashga, shuningdek, axborotni qabul qilishni tezlashtirishga yordam beradi;
  • meditatsiyani sevuvchilar ruhiy kasalliklarga nisbatan kam sezgir;
  • Muntazam gevşeme mashqlari sezgi rivojlanishiga yordam beradi;
  • inson yanada qat’iyatli va o’ziga ishonchliroq bo’lishi mumkin;
  • muntazam meditatsiya o’zini tutib turishga, shuningdek, o’z xohish-istaklarini ro’yobga chiqarishga yordam beradi.

Ijro texnikasi

Mushaklarning gevşemesi va ruhiy xotirjamlikni maksimal darajada oshiradigan 4 ta asosiy meditatsiya texnikasi mavjud:

  1. Mantra to’liq bo’shashishni va ongga cho’mishni nazarda tutadi. Buning uchun katta ahamiyatga ega bo’lgan bir yoki bir nechta so’zlarni doimiy ravishda takrorlash kerak.
  2. Ongli meditatsiya, inson real vaqtda sodir bo’layotgan muayyan vaziyatga diqqatni jamlashni xohlaganda qo’llaniladi.
  3. Mushaklarni gevşetme texnikasi, kun davomida to’plangan salbiy narsalardan iloji boricha xalos bo’lishga qaratilgan. Buning uchun siz bemalol o’tirishingiz kerak, so’ngra maqsadga muvofiq ravishda muskullaringizni torting yoki bo’shating.
  4. Vizualizatsiya texnikasi eng mashhurlaridan biridir. Har bir inson yaxshi va baxtli hayotni orzu qiladi, oldiga maqsad qo’yadi. Ushbu jarayonni engillashtirish uchun istaklaringizni ijobiy munosabat bilan tasavvur qilish tavsiya etiladi.

Nafas olish texnikasi

Nafas olish texnikasidan foydalanish sog’liqni saqlash holatini har tomonlama mustahkamlashga yordam beradi, shuningdek, psixoemotsional holatga ijobiy ta’sir ko’rsatadi. Tinchlanadigan nafas olish asabingizni tartibga keltirishga va samarali kunni sozlashga yordam beradi. Bo’shashgan nafasni istalgan vaqtda biroz taranglikni bartaraf etish uchun ishlatish mumkin. Yawning miyani quvvatlantiradi va kislorod bilan ta’minlaydi.

Barcha gevşeme usullaridan foydalangan holda, siz energiya ko’tarilishini, yaxshi jismoniy va hissiy farovonlikni his qilasiz.

Manba: Blog.wikium.ru

Maqola haqidagi fikrlaringizni yozib qoldiring !
Blogger,Psixolog,Web-dasturchi,Seo mutaxasis,Meditator,Motivator

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

+ 51 = 55