Sizning kayfiyatingizni bir zumda yaxshilaydigan 25 ta mashq

Sizning kayfiyatingizni bir zumda yaxshilaydigan 25 ta mashq

1. Musiqa tinglang. Musiqa kayfiyatga ta’sir qilishi mumkin. O’zingizga yoqadigan narsani tez-tez tinglang.

2. Kundalik tuting. Ba’zida fikrlaringizni saralash va ularni qog’ozga tushirish uchun ozgina vaqt sarflashingiz mumkin.

3. Boshqalarning muvaffaqiyatidan xursand bo’ling. Birovning muvaffaqiyatini nishonlash ba’zan o’zingizning yutuqlaringizni nishonlashdan ko’ra yoqimli bo’ladi.

4. Kulish. Har kuni kulish uchun biroz vaqt ajratganingizga ishonch hosil qiling.

5. O’zingizni kechiring. Har bir inson biron bir narsada o’zini aybdor his qilishga moyil. O’zingizni kechirishga harakat qiling.

6. Xursand bo’ling. Har kuni o’zingizga yoqadigan ish bilan shug’ullanishingizga ishonch hosil qiling.

7. Xayolingizni chalg’itib oling. Bir necha lahzaga hayotning mashaqqatli sur’atlaridan uzilishga ijozat bering va shunchaki bo’ling.

8. Vaqtni tabiatda o’tkazing. O’rmonda sayr qilish yoki shunchaki gulni hidlash muhim emas, tabiat bilan bog’lanish uchun vaqt ajrating.

9. O’zingizni erkalash. Shunga loyiq bo’lganingiz uchun o’zingiz uchun biror narsa qiling.

10. O’z-o’zidan paydo bo’ling. O’zingizni ba’zan his qilganingiz uchun xohish-irodaga binoan harakat qiling.

11. Quyosh botishini tomosha qiling. Quyosh botishi – bu eng chiroyli diqqatga sazovor joylardan biri.

12. Farzandlaringiz bilan vaqt o’tkazing. Bolalarning beparvo munosabati va hayotga bo’lgan ishtiyoqi sizga ham tegishli bo’ladi.

13. Ijod bilan shug’ullaning. Rasm chizishga yoki hikoya yozishga harakat qiling, nima bo’lishidan qat’iy nazar, siz o’zingizni ifoda etishingiz muhimdir.

14. O’ynang. O’zingiz yoqtirgan o’yinni o’ynang, bu albatta ko’nglingizni ko’taradi.

15. Yordam so’rang. Agar sizga yordam kerak bo’lsa, uni so’rang va siz iltifot bilan qabul qilasiz.

16. Orzu qiling. O’zingizni hayolingizga singdiring, orzu qilish va xayol qilishdan qo’rqmang.

17. quchoqlang. Jismoniy aloqa faqat biz boshqa odamlar bilan aloqani kuchaytiradi.

18. Chuqur nafas oling. Chuqur nafas olish tanani bo’shashtiradi va ongni tinchitadi.

19. Hammom qiling. Dam olishga va iliq vanna qilishga vaqt ajrating.

20. Baxtli muhitda aylaning. Sizning atrofingiz sizning his-tuyg’ularingizga ta’sir qiladi, shuning uchun baxtli muhitda ekanligingizga ishonch hosil qiling.

21. Daraxt ekish. Obodonlashtirish – tabiatga yaqinlashishning ajoyib usuli va jismoniy holatga o’tish uchun bahona.

22. Nostaljik. Hayotingizdagi eng yoqimli daqiqalarni eslang, shunda yana yaxshi his-tuyg’ular sizni zabt etadi.

23. Dunyo uchun baxtli bo’ling. Er yuzidagi har bir soniyada kimdir sevib qoladi, yangi hayot paydo bo’ladi, istaklar amalga oshadi.

24. Tugallanmagan tugatish. Uzoq vaqtdan beri qoldirib kelayotgan ishingizni qiling.

25. Baxtli bo’lishga qaror qiling. Siz faqat baxtli bo’lishni xohlashingiz kerak.

Motivatsiya Psixologiya