15 DAQIQADA O’ZIMIZGA BO’LGAN ISHONCHIMIZNI KUCHAYTIRAMIZ !!!

Agar sizda ishonch masalasi bo’lsa, ushbu maqolani o’qish sizga faqat 15 daqiqada o’zingizning ishonchingizni qanday yaxshilashingizni ko’rsatishi mumkin.

Men qo’rqinchli ravishda ijtimoiy vaziyatlarda o’zimni yaxshi tutardim. Meni hozir biladigan odamlar hech qachon o’zimga shubha qilishimga ishonishmasa ham, men o’zimga ishonchni o’rganishga majbur bo’ldim. Sizga ayta olamanki, bo’shashgan optimistik ishonch shunchaki juda qiziqarli.

Bu erda sizga ishonch darajamni o’zgartirgan narsalar haqida aytib beraman …

Ba’zi odamlar tabiiy ravishda yuqori darajadagi ishonchga ega, ammo har bir kishi yanada ishonchli bo’lishni o’rganishi mumkin

Birinchidan, o’ziga ishonch nimani anglatishi haqida aniq tasavvurga ega bo’lish juda muhim, aks holda siz qachon unga erishganingizni bilolmaysiz! Demak, o’ziga ishonch degani:

1) Tinch bo’lish. Hayotdagi har qanday vaziyat uchun siz hissiyotning tegishli darajasida yugurishingiz kerak. Tajribaga juda ko’p hissiy «oqish» tajribani buzishi mumkin. Turli xil vaziyatlarda dam olishni boshlaganingizda, ishonchga erishish uchun katta qadamlar qo’yasiz.

2) Ajoyib bo’lish. O’ziga bo’lgan ishonchning ikkinchi qismi – bu noaniqlik bilan dam olish imkoniyati. Vaziyatda «salqin» bo’lish, aslida qanday bo’lishini bilmay dam olishni anglatadi. Agar siz haqiqatan ham noaniqlikka toqat qilsangiz, siz juda ko’p narsalarni qilishingiz mumkin.

3) Boshqalar siz haqingizda nima deb o’ylayotganlari bilan qiziqmaslik. Siz u erga borishdan oldin qanday joy bo’lishini tasavvur qilganingizda bilasiz, lekin u erga borganingizda u sizning tasavvuringizdan umuman farq qiladi? Bu sizning tasavvuringiz qanchalik ishonchli! Xayolingizga shunchalik ishonishni bas qiling. Boshqalar men haqimda nima deb o’ylayotganini tasavvur qilishdan ancha oldin to’xtadim, chunki men tez-tez xato qilardim.

4) Aniq bo’lish – qaerda ishonchni xohlaysiz? Ma’lum bir narsani bog’lamaguningizcha «ishonch» ma’nosizdir. Siz allaqachon ushbu so’zlarni o’qishingiz yoki chiroqni yoqish va o’chirishingiz mumkinligiga ishonchingiz komil. Shunday qilib, hamma joyda sizga ko’proq ishonch kerak emas. Hayotda xohlagan narsangizni olish uchun siz o’zingiz xohlagan narsani aniq belgilashingiz kerak. Hayotingizda ishonchni qaerdan xohlaysiz? Hozir aniq vaziyatlar haqida o’ylang va ularni yozing. Siz miyangizni ishonch tomon yo’naltira boshlaysiz.

5) Siz nimani kutayotganingizni tushunib, nimaga erishishingizni bilib olasiz. Sizning miyangiz aniq bir maqsadga yo’naltirilgan organdir. Agar miyangizga biron bir vazifa qo’yilgan bo’lsa, u ushbu vazifani bajarish uchun qo’lidan kelganini qiladi. Agar siz birovning ismini eslamoqchi bo’lgan bo’lsangiz-da, lekin bilolmasangiz, bir necha soatdan keyin ularning ismlari sizning boshingizda paydo bo’ladi.

«Qayta eslashga urinish» tajribasi sizning miyangizni ongsiz ravishda xatti-harakatlariga vazifa yoki rejani belgilab qo’ydi, natijada siz bu nomni paydo qildingiz – bu haqida ongli ravishda o’ylamaganingizda. O’zingizni ishonchli his qilishni boshlash uchun ushbu tabiiy mexanizmdan foydalanishingiz mumkin. Ammo, sizning ongsiz ongingiz uchun to’g’ri vazifani qo’yishingizni ta’minlash uchun keyingi nuqta juda muhimdir.

6) Fikringizni salbiy narsalar bilan to’ldirmang. O’rniga: «Men vidalamoqchi emasman» («miyangizga» yopishtirish «vazifasini belgilaydi) o’rniga, o’zingiz xohlagan narsangiz uchun reja tuzing! Sizning miyangiz nima qilish kerakligi haqida ish olib borishga harakat qilmaydi. Va tabiat sizga ajoyib tabiiy vositani sizga to’g’ri vazifa rejasini belgilash uchun berdi.

7) Tabiatning maqsadini belgilaydigan vositadan foydalaning: Endi siz miya uchun to’g’ri vazifani belgilash qanchalik muhimligini tushunasiz, buni qanday qilib ishonchli amalga oshirishni bilishingiz kerak. Yaxshi gipnoz sizning tasavvuringizdan foydalangan holda ongingizdagi to’g’ri rejani «dasturlashtiradi». Agar siz o’zingizni gipnoz holatida xotirjam va xotirjam his qilsangiz, ongsiz ongingizdan boshqa hech narsa qilish qiyin bo’ladi. Gevşeme uchun dastur, sizning ongsiz ongingizga mustahkam o’rnatilgan.

Sizga tez ishonch hosil qilish uchun 3 oddiy strategiyalari:

1) O’zingiz ishonishni xohlagan vaqt / joy / vaziyat haqida aniq o’ylab ko’ring. Unutmangki, biron bir ma’lumotni biron bir narsaga bog’lashingiz kerak.

2) Hozirgi vaqtda va joyda qanday bo’lishni xohlayotganingizni tasvirlaydigan so’zlarga e’tiboringizni qarating. Ehtimol «xotirjam», «bo’shashgan» yoki «yo’naltirilgan» kabi so’zlar. Esingizda bo’lsin, miyangiz aniq ijobiy ko’rsatmalar asosida ishlaydi.

3) O’zingiz xohlagan vaqtgacha ko’zingizni yuming va bu so’zlar nimani anglatishini o’ylab ko’ring. Keyin vaziyatni o’zi tasavvur qiling va xotirjam va xotirjam his qilib, ongingizda mashq qiling. Shu tarzda siz ongsiz ongingiz uchun to’g’ri reja yoki «vazifa» ni o’rnatasiz.

Buni tez-tez takrorlashingiz mumkin, uni samaraliroq qilish va uni hayotingizning barcha sohalarida kerak bo’lganda ishlatish. Agar siz hipnotik CD-ni tinglasangiz yoki foydasini yanada kuchliroq yuklab olsangiz (quyida mening profilimga qarang). Shunday qilib, agar sizga ba’zi odamlarga nisbatan ishonch kamligi kabi tuyulsa, hoziroq ongingizdan to’g’ri foydalanib, muvozanatni tiklashingiz mumkin.

Qanday qilib ko’proq ishonchli bo’lishni o’rganishim uchun bir necha yil kerak bo’ldi – endi buni ozgina vaqt ichida qila olasiz. Omad!

Behruzbek Hamidov

Blogger,Psixolog,Web-dasturchi,Seo mutaxasis

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

Next Post

Meditatsiya qilishni o`rganamiz !!!

Shan Okt 17 , 2020
Zamonaviy dunyoning doimiy rivojlanishi inson tanasiga ham ijobiy, ham salbiy ta’sir ko’rsatadi. Yigirma to’rt soat ichida har birimiz mehnat soatlariga, uy yumushlari bilan shug’ullanishga, bolalarni boqishga va o’zimizga vaqt ajratishga vaqt ajratishimiz kerak. Bu juda qiyin emasdek tuyuladi. Axir bizning bobo-buvilarimiz, onalarimiz va otalarimiz ham bir guruh darslar o’tkazishgan va […]